
Geçtiğimiz yılın son günlerinde evinde gözaltına alınan ve ardından “yanıltıcı bilgiyi alenen yayma” suçlamasıyla tutuklanan Mehmet Bozkurt, 43 gün cezaevinde kaldıktan sonra 10 Şubat'ta görülen ilk duruşmada tahliye edilmişti.
BİLİRKİŞİ RAPORLARI LEHİNE ÇIKTI
İlk duruşmada mahkeme heyeti, Bozkurt’un evinde ele geçirilen dijital materyaller üzerinde inceleme yapılmasına karar vermiş, ayrıca Ümmü Gülsüm KYK Yurdu’nda yaşanan olayların ardından Gaziantep Üniversitesi Hastanesi’ne zehirlenme şüphesiyle başvuran kişilere ilişkin bilgileri talep etmişti.Dosyaya giren bilirkişi raporları ile hastane tarafından mahkemeye gönderilen bilgilerin Bozkurt’un savunmasını desteklediği öğrenildi.
“BERAAT EDECEĞİME İNANIYORUM”
Bugünkü duruşmaya katılacak olan Bozkurt, gazetecilik hayatı boyunca kamu yararını gözettiğini belirterek şunları söyledi:
“Bugüne kadar hakkımda açılan davaların ve yapılan suç duyurularının tamamı lehime sonuçlandı. Gazeteciliği her zaman kamu yararı ve halkın doğru bilgi alma hakkı doğrultusunda yaptım. Ne kimseye iftira attım ne de bilerek yanlış bilgi yaydım. Her zaman gerçekleri ortaya çıkarmaya çalıştım. Bu nedenle yarınki duruşmadan adaletli bir karar çıkacağına ve beraat edeceğime inanıyorum.”
Haberle ilgili henüz yorum yapılmamıştır.